
In mei en juni organiseert de Stichting Cultuur en Muziek in de Lutherse Kerk opnieuw een feestelijk Orgelfestival.
Elke zaterdag speelt een bekende organist een eigen muzikaal programma op het Bätz-orgel uit 1762. Dit orgel geldt volgens kenners als een van de mooiste in Nederland.
Bezoekers horen concerten van Aarnoud de Groen, Sander van den Houten (vaste organist van de Lutherse Kerk), de Engelse organist Matthew Jorysz, de wereldberoemde musicus Hannes Minnaar en tot slot organist Geerten Liefting.
Kaartverkoop aan de deur bij de kerk.
Entree € 10,-. Kinderen tot en met 15 jaar gratis.



