
Op zaterdag 13 april vindt, in het kader van het 40-jarig bestaan van het Haags Orgel Kontakt (HOK), een gevarieerde orgelmiddag plaats in de Nieuwe Kerk aan het Spui, met aansluitend een jubileumconcert in de Lutherse Kerk.
Zowel tijdens de jubileummiddag in de Nieuwe Kerk als tijdens het jubileumconcert in de Lutherse Kerk zullen orgelbespelingen worden verzorgd door alle HOK-organisten: Aart Bergwerff, Ben van Oosten, Geerten van de Wetering, Jos Laus en Jos van der Kooy.
Daarnaast zal Capella Sancti Jacobi, onder leiding van Jos Laus, een bijdrage leveren aan het programma.



